Slide background

Collega's gezocht

Wie zijn wij?

Wij zijn ruim dertig jaar specialist in riool reinigings en inspectie dienstverlening. Dat doen wij 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar. Ons werkgebied is Noord Holland en Zuid Holland en Utrecht. Wij zijn een sterk groeiende organisatie met een dynamische en professionele werkomgeving waar klantgerichtheid centraal staat. Wij zijn een familiebedrijf met een hecht team en een informele werksfeer. Elkro heeft een nieuw duurzaam kantoor met aantrekkelijke werkplekken.

Kernwaarden van Elkro BV

-Samenwerken.    -Resultaat & doelgericht

-Klantgericht        -Kwaliteit

VACATURE

 

Allround Financieel Administrateur

Wat ga je doen?

Geniet jij als Allround Financieel Administrateur van een informele omgang met collega’s? Heb jij ervaring met verschillende aspecten op de boekhouding en heeft het jouw voorkeur om in een hecht team te werken? Als Allround Financieel Administrateur ben jij misschien wel de perfecte kandidaat voor deze rol met veel vrijheid in een aantrekkelijke werkomgeving.

Functieomschrijving

Wij zoeken een Allround financieel administratief medewerker (m/v) voor onze groeiende organisatie. Het controleren en verwerken van inkoopfacturen, assistentie bij het maken van verkoop facturen, het verwerken van bankmutaties tot en met alle (maand) afsluitingen behoren tot jouw taken. Je werkt nauw samen met een collega en het managementteam. Er is ruimte voor eigen inbreng en initiatieven.

  • Je bent verantwoordelijk voor crediteuren en debiteuren administratie.
  • Je zorgt ervoor dat de dagelijkse administratie up to date blijft.
  • Je verwerkt de bankmutaties.
  • Je verzorgt maandelijks de btw-aangifte.
  • Je stelt maand/kwartaal rapportages op.
  • Je stelt liquiditeitsprognoses op.
  • Je doet de voorbereiding voor het opmaken van de jaarrekening.

 Wij vragen

  • Je heb een Mbo-4 diploma op financieel/ boekhoudkundig gebied afgerond.
  • Of een HBO werk en denkniveau met goede communicatieve vaardigheden.
  • Administratieve werkervaring.
  • Zelfstandig werkend.
  • Gedrevenheid, flexibiliteit, resultaatgerichtheid en stressbestendigheid.
  • Gezonde werklust, nauwkeurigheid en een teamplayer.
  • Goede vaardigheid en kennis/ervaring van Syntess Atrium is een pré.
  • Je bent direct of op korte termijn beschikbaar.

Wij bieden

  • Een baan van 26 tot 32 uur,  in een modern bedrijf met een vaste werkplek.
  • Een leuke en uitdagende informele werkomgeving.
  • Een duurzame arbeidsrelatie met de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen in deze functie.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Volledige reiskosten vergoeding.
  • CAO volgens klein metaal branche

VACATURE

 

Telefonist assistent planner m/v

Wat ga je doen?

Als telefonist(e) / Assistent Planner ben je het eerste aanspreekpunt voor de klant en ben je verantwoordelijk voor het aannemen van telefonische reparatieverzoeken. Je neemt opdrachten aan en verwerkt deze in ons systeem. Daarnaast ondersteun je bij het inplannen van onze monteurs en voer je lichte administratieve taken uit die voortvloeien uit het klantcontact. Verder vervul je onder meer de volgende taken:

  • Correct aannemen van de opdracht en het controleren van de verstrekte informatie;
  • Registreren van de opdracht en de klantgegevens;
  • Verstrekken van de juiste informatie aan de klant;
  • lnplannen en gereed melden van de te verrichten werkzaamheden in ons planningssysteem;
  • Verstrekken van opdrachten en werkinformatie aan de monteurs;
  • Mede-bewaken van de voortgang en kwaliteit van de uit te voeren werkzaamheden;

Wat vragen wij?

  • Je hebt MBO denk en werkniveau;
  • Klantgerichtheid en zelfstandig werkend;
  • Flexibiliteit, resultaatgerichtheid, en stressbestendigheid;
  • Gezonde werklust, nauwkeurigheid en een teamplayer;
  • Je hebt een heldere en vriendelijke telefoonstem;
  • Je bent direct of op korte termijn beschikbaar.

Wat bieden wij?

  • Een baan van 26 tot 40 uur, in een modern bedrijf met een vaste werkplek.
  • Een leuke en uitdagende informele werkomgeving.
  • Een duurzame arbeidsrelatie met de mogelijkheid om je verder te ontwikkelen in deze functie.
  • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Volledige reiskosten vergoeding.
  • CAO volgens klein metaal branche

Ben jij geïnteresseerd in een bovenstaand profiel?

Elkro ziet graag jouw sollicitatie tegemoet!

Voor informatie kun je direct contact opnemen met Chantal Elshout per mail werkenbij@elkro.nl  of telefonisch 0252 620042.

Gersteweg 14 | 2153 GJ | Nieuw-Vennep | 0252 62 00 42 | info@elkro.nl